Saturday, August 18, 2007

naki heatahtlikkuse diskursus 6 aastat tagasi

DELFI.ee E-mail Monday, March 19, 2001 10:06:03

Mailbox: Main Message: 26 of 27
Vabandan, kui dokument ilmub kuidagi kummaliselt, see oli mul mingi notepadi dokumendina salvestatud.
Kes mäletab, kas me võtsime Miisu NAKi liikmeks?


From: miisu <Kalevipoja.-.14@relay2.hot.ee> Date: Fri, 16 Mar 2001 14:22:10 +0200 To: Trallallaaaa <org.nak@lists.ut.ee> Subject: [NAK:185] Trallallaaaa Reply-To: org.nak@lists.ut.ee
neid ridu siia kirjutand ei ole kender kaur see on üks eestimaaline transseksuaalne laul see laul on juba algupäralt jumalasta vitus ei päästa seda meedias raadio elmar lainepikkus sest ridu siia kirjutand ei ole kauri kender kes sõrme torkas persse röögatades love me tender sest sõrve sääre põhja naba vahel mustab tuss ja seal käib hooga kirjandus- poliitiline nuss
tralalla-trallalaa
Olen seitsmeteiskmnene Järva - jaani tütarlaps. Värsse olen kirjutanud neljandast klassist peale. Veel meeldivad mulle igasugsed läbud ja misseal ikka pikalt. Mulle meeldivad vanemad poisid… kas teil pole mõnda umbes kolmekümnekuuest, vôib olla juba hallineva peaga ja ega tal peagi kõik hambad ka enam suus olema. Tsau. Miisu

No comments: