Friday, December 15, 2006

(:) luuletus mehis mitteheinsaarest





pildil mehis
mitteheinsaar
kes kommenteeris
luuletust veidemannist:

Kas see tahab
luuletus olla või?
Grafomaanist rõvesuu on
lihtsalt mats,
mitte kirjanik,
kellena ta on end
punnitanud üles.

luuletus ise on siin lähedal
vastuseks järgnevad värsid

jah see on luuletus
sest vastab kõigile
luuletusele esitatavatele
nõuetele:

a
algus on

b
keskpaik on

c
ka lõpp
on olemas

grafomaan ma ei ole
sest vihkan kirjutamist

rõvesuu on igaüks
kes räägib maarahva keelt
ja ei aja suust välja
kontorislängi või
literatuurset plasti
seega olen ma
tõesti mats
mitte tibla
untsantsaks
ega saks

pärast seda kui jeesus
end ristile punnitas
on käesolevat teemat
piisavalt arutatud

järgmine punkt on
kirjanikus olemine

jah ma olen kirjanik
sest vastan kirjanikele
esitatavatele nõudmistele:

a
mul on algus

b
keskpaik on
läbitud etapp

c
aga mis põhiline
mul pole lõppu

.
.
.

No comments: